FAQ

Najczęściej zadawane pytania

W przypadku stwierdzenia braku / niezgodności towaru po oddaleniu się kuriera należy niezwłocznie skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta poprzez przesłanie zgłoszenie droga mailową. Zamówienie zostanie zweryfikowane i niezwłocznie zostaną przesłane brakujące akcesoria.
W sytuacji, kiedy okaże się, że zamówiony produkt nie jest zgodny z zamówieniem, należy niezwłocznie skontaktować się drogą mailową, przesyłając zdjęcia otrzymanego produktu. Zamówienie zostanie zweryfikowane, a produkty wymienione.
Reklamacje należy składać za pośrednictwem drogi mailowej na adres reklamacje@granitan.pl. Wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym prosimy o przesłanie skanu dowodu zakupu. Ułatwi i przyśpieszy to proces reklamacyjny.

Kod rabatowy należy wpisać w Koszyku w miejscu „Kod kuponu”.

Scroll To Top
Kategorie
Close
Główna
Kategoria
0 Ulubione
0 Koszyk

Logowanie

Koszyk

Close

Twój koszyk jest pusty.

Zacznij zakupy

Notatka
Anuluj
Oszacowanie kosztów wysyłki
Anuluj
Dodaj kod kuponu
Wprowadź kod
Anuluj
Close
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Obraz
  • SKU
  • Rating
  • Cena
  • Magazyn
  • Dostępność
  • Dodaj do koszyka
  • Description
  • Treść
  • Waga
  • Wymiary
  • Informacje dodatkowe
Kliknij poza obszarem, aby ukryć pasek porównania
Porównaj